Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Print Drukuj

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych ogólna

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w prawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków,  ul. Drzymały 30, tel. 022 770 20 20; fax: 022 770 20 21; e-mail: sekretariat@puppruszkow.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować poprzez
    e-mail:
    iod@puppruszkow.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących
    na administratorze oraz prawidłowego wykonywania zadań nałożonych na administratora na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. c, e rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań określonych w ustawie z dnia 20 marca 2025 r.  o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz ustawie z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych
    na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych (tzw. podmioty przetwarzające).
  5. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych, jednak prawo to przysługuje nie wcześniej niż wynika
    to z obowiązujących przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.
  8. Dane nie będą użyte do profilowania w myśl przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nie będą użyte do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana/y
    do ich podania, nie podanie danych uniemożliwi rejestrację oraz załatwienie sprawy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie
  11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków,  ul. Drzymały 30, tel. 022 770 20 20; fax: 022 770 20 21; e-mail: sekretariat@puppruszkow.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować poprzez
    e-mail: iod@puppruszkow.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań określonych w ustawie z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz innych celów określonych w przepisach krajowych
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ww. rozporządzenia o ochronie danych osobowych na podstawie zgody do innych celów.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych
    na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych (tzw. podmioty przetwarzające). 
  5. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do przenoszenia danych,  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania usunięcia danych osobowych, jednak prawo
    to przysługuje nie wcześniej niż wynika to z obowiązujących przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów (jak w pkt. 5 informacji).
  8. Dane nie będą użyte do profilowania w myśl przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nie będą użyte do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana/y
    do ich podania, nie podanie danych uniemożliwi rejestrację oraz załatwienie sprawy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie.
  11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla cudzoziemców

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków,  ul. Drzymały 30, tel. 022 770 20 20; fax: 022 770 20 21; e-mail: sekretariat@puppruszkow.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować poprzez
    e-mail: iod@puppruszkow.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań określonych prawem w celach wynikających ze złożenia przez wnioskodawcę oświadczenia o powierzeniu pracy cudzoziemcowi
    lub wniosku o zezwolenie na pracę sezonową cudzoziemca art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w związku z ustawą z dnia 20 marca 2025 r.
    o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz w celu realizacji zadań określonych prawem ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
  4. Kategorie danych osobowych określono w art. 9 ust. 1 pkt 3 i art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia
    20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz art. 47 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
  5. Źródło pochodzenia danych – wnioskodawca ubiegający się o zatrudnienie cudzoziemca, o którym mowa
    w pkt. 3 informacji o przetwarzaniu danych osobowych dla cudzoziemców.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych
    na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych (tzw. podmioty przetwarzające). 
  7. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami:
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
  9. Dane nie będą użyte do profilowania w myśl przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nie będą użyte do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla pracodawców, kontrahentów i osób fizycznych

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, 
    ul. Drzymały 30, tel. 022 770 20 20; fax: 022 770 20 21; e-mail: sekretariat@puppruszkow.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować poprzez
    e-mail: iod@puppruszkow.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy, zamówienia
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług
    i instrumentów rynku pracy, aktywizacji zawodowej bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym pośrednictwa w zatrudnieniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w związku z ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych
    na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych (tzw. podmioty przetwarzające).  
  5. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania usunięcia danych osobowych, jednak prawo
    to przysługuje nie wcześniej niż wynika to z obowiązujących przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów (jak w pkt. 5 informacji).
  8. Dane nie będą użyte do profilowania w myśl przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nie będą użyte do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana/y
    do ich podania, nie podanie danych uniemożliwi załatwienie sprawy w Powiatowym Urzędzie Pracy
    w Pruszkowie.
  11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków KFS

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków,  ul. Drzymały 30, tel. 022 770 20 20; fax: 022 770 20 21; e-mail: sekretariat@puppruszkow.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować poprzez
    e-mail: iod@puppruszkow.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań określonych prawem i dotyczących wspierania pracodawców i pracowników biorących udział w kształceniu ustawicznym finansowanym
    ze środków  Krajowego Funduszu Społecznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w związku z ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
  4. Kategorie danych osobowych określono w art. 47 ust. 3 pkt. 5 i 6 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
  5. Źródło pochodzenia danych – pracodawca ubiegający się o przyznanie środków na udział w kształceniu ustawicznym finansowanym ze środków. KFS, o którym mowa w pkt. 3 informacji o przetwarzaniu danych.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych
    na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych (tzw. podmioty przetwarzające). 
  7. Pani/Pana dane będą przechowywane, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
  9. Dane nie będą użyte do profilowania w myśl przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nie będą użyte do automatycznego podejmowania decyzji.
  10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla poręczycieli

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie, 05-800 Pruszków,  ul. Drzymały 30, tel. 022 770 20 20; fax: 022 770 20 21; e-mail: sekretariat@puppruszkow.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować poprzez
    e-mail: iod@puppruszkow.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań określonych prawem i dotyczą zastosowania poręczenia osoby fizycznej jako formy zabezpieczenia zwrotu przyznanych uprawnionym środków refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w związku z ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
  4. Kategorie danych osobowych określono w art. 47 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
    i służbach zatrudnienia.
  5. Źródło pochodzenia danych – wnioskodawca ubiegający się o przyznanie środków, o którym mowa
    w pkt. 3 informacji o przetwarzaniu danych osobowych poręczycieli.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych
    na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia danych (tzw. podmioty przetwarzające). 
  7. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
  9. Dane nie będą użyte do profilowania w myśl przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nie będą użyte do automatycznego podejmowania decyzji.
  10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o publikacji dokumentu