Książka telefoniczna

pok. 111 Dyrektor - Artur Szymczak 62 768 97 14
pok. 109 Zastępca Dyrektora - Agnieszka Pazdecka 62 768 97 12
pok. 207 Adwokat  
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
pok. 125 Kierownik CAZ 62 768 97 29
pok. 206 Kierownik Referatu Instrumentów Rynku Pracy i Obsługi Projektów 62 768 97 39
pok. 102 Stanowisko ds. obsługi projektów i programów 62 768 97 22
pok. 103 DORADCA ZAWODOWY 62 768 97 67
pok. 103A Specjaliści ds. rozwoju zawodowego
(szkolenia, przygotowanie zawodowe, studia podyplomowe, pożyczki szkoleniowe, bony szkoleniowe, KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY)
62 768 97 34
pok. 104

DORADCA DS. ZATRUDNIENIA - 
(K, P, Ż, Ź)*, Ś - KALISZ

DORADCA DS. ZATRUDNIENIA - 
(C, Ć, S, W, Z)*, Ś - GMINY

62 768 97 37

62 768 97 32

pok. 105 OBSŁUGA PRACODAWCÓW (oferty pracy,  EURES)

62 768 97 60

62 766 10 15

pok. 107

DORADCY DS. ZATRUDNIENIA -

A, B, G, Ł, M, U*

D, E, F, H, I, J, L, N, O, R, T, V, Y, Z*

62 768 97 93

62 768 97 57

pok. 118 Roboty publiczne, prace interwencyjne,
prace społecznie użyteczne
Program Aktywizacja i Integracja

 
62 768 97 17
pok. 119 Rozliczenie robót publicznych, prac interwencyjnych,
prace społecznie użytecznych,
Program Aktywizacja i Integracja

 
62 768 97 26
pok. 122

Staże w miejscu pracy, bony stażowe

Bon zatrudnieniowy, bon na zasiedlenie

62 768 97 23
pok. 123

Obsługa osób bezrobotnych do 30 roku życia 

K, S, Z*

F, G, L, Ł, M, P, T, V, W, Y, Ż, Ź*

62 768 97 31

62 768 97 19

pok. 124

Obsługa osób bezrobotnych do 30 roku życia

A, B, C, Ć, D, E, H, I, J, N, O, R, Ś, U*

62 768 97 27
pok. 208

Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, w tym ze środków PFRON,

 

Dofinansowanie pracodawcy wynagrodzenia za zatrudnienie skierowanego bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia

62 768 97 61
pok. 209  Dofinansowanie do podjętej działalności gospodarczej, w tym ze środków PFRON 62 768 97 50
pok. 210
pok. 232 Obsługa pracodawców – zatrudnianie cudzoziemców 62 768 97 91
pok. 233 62 768 97 75
DZIAŁ EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
pok. 140 Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń 62 768 97 25
pok. 138a Stanowisko ds. orzecznictwa 62 768 97 41
pok. 135 Stanowisko ds. rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy

62 768 97 15

62 768 97 40

pok. 137 Stanowisko ds. obsługi osób bezrobotnych z prawem do zasiłku 62 768 97 64
pok. 138 Stanowiska ds. naliczania świadczeń 62 768 97 46
pok. 139 Stanowisko ds. obsługi osób bez prawa do zasiłku Zaświadczenia Rp7 62 768 97 33
DZIAŁ FINANSOWO - KSIĘGOWY
pok. 213 Główny Księgowy - Kierownik Działu 62 768 97 51
pok. 214 Stanowisko ds. obsługi księgowości budżetowej 62 768 97 71
pok. 214 Stanowisko ds. obsługi ZUS 62 768 97 52
pok. 234

Stanowisko ds. obsługi księgowości środków współfinansowanych z UE

Stanowisko ds. obsługi księgowości Funduszu Pracy (windykacja)

62 768 97 63
pok. 235 Stanowisko ds. obsługi księgowości Funduszu Pracy 62 768 97 42
     
DZIAŁ ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY
pok. 211 Kierownik Działu Organizacyjno - Administracyjnego 62 768 97 53
Informacja Przyjmowanie i wydawanie zaświadczeń Rp7 62 768 97 48
Kancelaria Stanowisko ds. obsługi kancelarii 62 768 97 48
pok. 110 Stanowisko ds. obsługi sekretariatu 62 768 97 11
pok. 113 Stanowisko ds. statystyki 62 768 97 36
pok. 113 Stanowisko ds. informatyki 62 768 97 36
pok. 120 Stanowisko ds. kadr 62 768 97 58
pok. 121 Stanowisko ds. zamówień publicznych 62 768 97 16
pok. 212 Stanowisko ds. administracyjno - gospodarczych,
Archiwum zakładowe
62 768 97 54
62 768 97 56

 

*Osoby, których nazwiska zaczynają się na literę