Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej

Print Drukuj

Nabór wniosków
art. 15 zze2


Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Poddębicach ogłasza z dniem 30.06.2020r. nabór wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla kościelnej osoby prawnej lub jej jednostki organizacyjnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia
i wyznania.

Wsparcie może być przyznane na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od miesiąca złożenia wniosku
w wysokości nie wyższej niż suma 70% wynagrodzeń pracowników objętych wnioskiem (kwota dofinansowania nie może przekroczyć 70% kwoty minimalnego wynagrodzenia powiększonego o składki na ubezpieczenie społeczne od pracodawcy). Beneficjent jest zobowiązany do utrzymania w zatrudnieniu pracowników przez okres, na który zostało przyznane dofinansowanie.

Wnioskodawca nie jest zobowiązany do wskazywania spadku obrotów/przychodów z działalności.

Wniosek o dofinansowanie należy złożyć do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu
na siedzibę.

Szczegółowe informacje, zasady oraz wniosek o przyznanie  dostępne są na naszej stronie internetowej: https://poddebice.praca.gov.pl/-/12813256-dofinansowanie-czesci-kosztow-wynagrodzen-pracownikow-dla-koscielnej-osoby-prawnej
 
Wnioski należy składać w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl  po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub w przypadku wystąpienia trudności także  w postaci papierowej za pośrednictwem poczty na adres urzędu: ul. Polna 9, 99-200 Poddębice albo osobiście, wrzucając je do skrzynki wystawionej w tym celu w PUP Poddębice. Wszystkie dokumenty w wersji papierowej, które trafią do Urzędu przejdą kwarantannę.


Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia. Złożone  wnioski  zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym, a wnioskodawcy zostaną  niezwłocznie poinformowani o sposobie ich rozpatrzenia. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl,  niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.  
 
Szczegółowe  informacje  można uzyskać pod numerem telefonu:
43 678 20 22 wew. 33 w godz. od 8.00 do 15.00
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: aleksandra.wilmanska@poddebice.praca.gov.pl

wymagane dokumenty pod podanym linkiem:
https://poddebice.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zze2-koscioly