Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie ogłasza nabór nr 7.3/2/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia, tj. 53 773,70 zł.
Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 82 511,23 zł.
Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzozowie.
Termin i miejsce składania dokumentów rekrutacyjnych:
Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniu 01.08.2025 r. w godz. 7:30-15:30 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzozowie, ul. Rynek 9, 36-200 Brzozów.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzozowie, ul. Kościuszki 2, 36-200 Brzozów (I piętro, pokój nr 1) lub pod numerami telefonów: 13 43 421 37 wew. 45, 61.
Osoby chcące wziąć udział w projekcie winny złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:
- Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r. wraz ze zmianami z dnia 26.02.2025 r. oraz z dnia 09.06.2025 r.
- Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej (załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" obowiązujący od 20.12.2024 r. wraz ze zmianami z dnia 26.02.2025 r. oraz z dnia 09.06.2025 r.
Załączniki obowiązkowe:
- Szczegółowa specyfikacja zakupów – załącznik nr 1 do Wniosku.
- Oświadczenie Kandydata o otrzymaniu pomocy de minimis – załącznik nr 2 do Wniosku;
- Informacje de minimis – załącznik nr 3 do Wniosku;
- Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
Załączniki dodatkowe:
- Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
- Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
- W przypadku posiadania: oświadczenia o współpracy, listy intencyjne itp. dotyczące przyszłych kontrahentów;
- Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).
Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie #fep
Pełna dokumentacja projektowa jest dostępna na stronie: „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".